Direktlänk till inlägg 26 maj 2017

Denna tidiga fredag morgon...

Av Annelie - 26 maj 2017 06:36

....ligger jag till sängs i husbilen på en väldigt tyst och stilla camping som heter Landö camping och den ligger i Fjälkinge i Skåne-land.

     

Detta är alltså Skånes skärgård.

Gött att vakna här, endast fåglarna kvittrar nu när klockan är 06.49

 

Min syster och hennes man kom ner med sin husvagn också igår, så vi får hela helgen tillsammans på campingen 😁.

Vi hade en jättetrevlig, rolig kväll med många goda skratt. Men när vi bestämde oss för att sätta oss i deras husvagn så skulle jag bara in på vår toalett.

Precis när jag hade lyckats komma in i husbilen ( vår svårt igår, för många timmar sittandes uppe), så ramlade jag. Benen bara skakade på mig, de skakade så hela kroppen låg i muskelkramper till slut.

Göran gick in till syrran & Uffe och berättade detta, även för att säga jag inte kommer in utan att jag var tvungen i säng (Ja, nu bestämde Göran det 😐).

Syrran kom in direkt till mig, hon vart alldeles förtvivlad när hon såg mig ligga där med hemska muskelkramper.

Hon frågade om hon kunde hjälpa till med något, hon frågade om min säng var bäddade, det var den inte. I och för sig, bara att lägga i lakanet, för påslakanet var redan påsatt.

Sen så hon även att jag får INTE känna mig tvingad att vara uppe bara för att de är här. Vill jag gå och vila, ska jag göra det direkt.

Men, nu är vi där igen...jag tycker ju det är såååå ROLIGT att det händer något i mitt liv.

Visst, så här som jag vart igår har jag aldrig varit förut.

Jag låg säkerligen i 30 minuter, bara skakades och med tårar som rann.

Göran vart riktigt irriterad på mig, att jag sitter uppe för mycket.

Gör ju inte saken bättre att han blir arg och irriterad på mig.

 

Men han kramade om och pussade mig och bad om förlåtelse innan han la sig.

 

Igår hade vi vår 15-årsdag tillsammans.

😁😗💏💝

 

Idag blir det en tur med Susanne och Uffes bil.

Ha en jättefin fredag i vårsolen, ska jag ha.

 😘

 
 
blondina

blondina

26 maj 2017 13:40

Gud vilka härliga bilder alltså :) sv; Ja men så är det, det ska knappast vara din fiende liksom eller hur? Jag vet inte vad det är..typ en mastiff ras typ. Hoppas att du mår bra fina du kramar <3

http://nouw.com/blondina

Annelie

26 maj 2017 18:06

Js, jag mår katt....sol, värme, trevligt sällskap MEN värken finns 🙁
Kramar...

 
Biggeros

Biggeros

26 maj 2017 19:19

Ibland vill man så mycket men kroppen säger tyvärr något annat. Så otur att du blev dålig. Du får ta det lugnt och känna efter hur mycket du orkar vara med. Jag förstår att du har sett fram emot att träffa syrran. Ni hinner med att umgås. Så mysig camping det ser ut att vara. Älskar naturen. Ta nu hand om dig// kram

http://Biggeros.blogg.se

Annelie

27 maj 2017 17:56

Ja, campingen är jättemysig.
Jo, jag vet att jag måste ta det lugnare, har gjort det resten av tiden.

Kramar..

 
Anita

Anita

27 maj 2017 07:21

Men så fint... :D

http://siliiins.blogg.se

Annelie

27 maj 2017 17:57

Jättemysigt och fint 😁

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards