Alla inlägg den 28 mars 2016

Av Annelie - 28 mars 2016 10:18

...er alla.

Här kommer en hälsning från ett mulet Värmland.

Denna helg har gått i ett nafs, på långfredagen kom min son hit, då spelade vi kort. Påskaftonen kom min syster och hennes man hit till klockan 11.00, vi fikade, åt mat, spelade kort,åt igen... 😉😁.

Hade en jättemysig dag / kväll. Sen så låg syrran hos mig i dubbelsängen,  jag ligger där eftersom mamma och pappa har höj och sänkbara. Syrran och jag låg och pratade lääänge. Riktigt mysigt.

Igår var de kvar tills klockan var strax efter 17.00, så vi hann och spela kort igår också. 😂 😂 😂

 

Nu på förmiddagen har jag duschat, mamma och pappa kunde låna en duschstol av en väninna. Kanonbra, SKULLE jag ha sådan otur att jag skulle bli rullstolsbunden ja då ska vi ta bort badkaret och bara ha dusch. För det är smidigare, men det får jag verkligen hoppas att det INTE blir så.

 

Vi ska till syrran och Uffe på middag idag...ska bli riktigt mysigt och roligt.

Kommer säkerligen att bli kortspel idag också.

😉

 

Jag lever och har det jättebra här uppe....blir verkligen uppassad.

Värken finns....är värre på morgonen här än vad den är hemma, beror säkerligen på att deras sängar är hårda och jag har mjuk hemma.

Men, det är säkerligen en vanesak.

 

Ha nu en riktigt mysig annandagpåsk på er alla.

 

Ja, jag vet inläggen nu blir lite tråkiga...när det inte finns en

endast bild.

 

Kram på er alla.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards