Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av Annelie - 24 augusti 2016 19:17

... känner mig nöjd.

Jo, det är sant,,, jag är helnöjd, men mindre nöjd nu, när värken är etter värre.

Detta på grund av att jag har suttit och strukit in ALL tvätt idag, och det var en hel del.
Jag hade inte alls lika mycket stryktvätt som Göran, men det är ju förståligt också.
Jag menar, jag sitter ju mestadels i mjukiskläder och de stryker jag inte så ofta.

 

Men shit the same,, nu är allt i alla fall strukit,,, en del är i garderoberna,,, bara en del av Göran´s som inte är på plats ännu.
Får han hänga in själv.

 

Efter stryktvätten så tog jag mig en dusch,,,, blir otroligt svett av att sitta och stryka, sen på med kläderna för att rulla ut med Chammi runt huset.

Vi har Chammi hos oss sedan 08.40 i morse tills i morgon någon gång.
Göran var ut med han en lång promenix innan han åkte till jobbet,,, så nu fick han nöja sig med att gå runt huset.
Men, han hann att kissa ett X antal gånger plus att han bajsade också, då vart det liiite småjobbigt för mig att få upp det,,, men det GICK.

Blir bara en kissepaus ute på gräsmattan på gården nu ikväll, så får Göran gå ut med han när han kommer hem inatt.

 

Idag gjorde Göran maten,,, jag satt och höll på och strök, han bad mig känna om skink & ostsåsen var tillräcklig tjock.
Men, jag sa näee,, nu får du avgöra.
Å han lyckades jättebra,,, det var sååå gött.

 

 

Min tallrik nu ikväll.
*Yammi*

 

Nu är jag totalt ledbruten,, i morgon blir det inte många knop.
Ska enbart packa kläderna som jag ska ha med när vi åker iväg på fredagsmorgon.

 

HOPPAS verkligen vi åker till lika bra väder som det ska vara här.

 

 

Snacka om sommarvärme igen.
  

 

Göran har ändrat sin arbetstid i morgon, så istället för 15.00 - 00.00 så jobbar han mellan 12.00 - 21.00
Vi ska eller rättare sagt Göran ska till Lidl för att köpa ett cykelkapell, men det ska vi använda till rullstolen.
Så, kan vi lägga över det om / när det regnar, på så vis behöver vi inte lyfta in rullstolen när det regnar smått,, skillnad på om det står som spö i backen, då är det lika bra att ta in den i husbilen.

 

Ja ni, det får bli allt för idag.

Ska bara fresta er med en goer bild.

  

 

 

 

Hej Svejs..!!

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards