Alla inlägg den 14 mars 2017

Av Annelie - 14 mars 2017 16:43

... snöat in på serien Bloodline på Netflix, en riktigt bra dramaserie, även fast det är en drama så är den inte seg.

 

 

Annars då,,, ja idag har jag inte alls gjort många knop här hemma. jag har diskat upp det lilla vi hade plus att jag har skalat de sista potäterna vi hade hemma, den vanliga grytan vi brukar koka i vart full.
Vad mycket potatis gör ni änna på hemma hos er..??

 

Vi köper en 5-kilospåse ungefär var 14:e dag.

Idag ska vi ha kokt eller om det blir stekt potatis och develschnitzlar som är köpta på Lild, det är en maträtt som är vid vissa veckor, så de har den alltså inte i sitt sortiment för jämnan.

 

Får se om vi ställer oss till helgen och gör iordning lite olika rätter igen.
Börjar ta slut på färdiglagad mat i frysen.
*L*

Jag ska i alla fall koka det torra blodpaltbrödet, göra vitsås och äta fläsk till.
Yammi, vad gött,,, men det äter inte Göran.

 

Fyy,, idag svamlar jag bara. Har ju inte ett endaste dugg att berätta.

 

Joo,, det har jag visst,,, fick ju hem en teckning som en tjej jag lärt "känna" på fejjan som tecknar,,, det var ju en bild där som jag tyckte symboliserade mig så bra,, det är ett öga med en tår i.
Denna visar jag i morgondagens inlägg.

Nu ska jag ut för att försöka hitta en fin ram till denna vackra bild.

 

Ha en jättefin fortsättning på er tisdag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards