Direktlänk till inlägg 14 juni 2016

Har precis..

Av Annelie - 14 juni 2016 15:20

... suttit och skrivit ett långt mail till en vän.
Sen rullade jag ut i köket för att värma mig min middag,, den består av kokt vildris, stekt hakkôrv och rödbetor.

*MUMS*

Till lunch åt vi en enkel rätt... enbart pasta med spenat och gorgonzolasås.

Riktigt smakrik.

 

Detta var alltså min portion.

 


Fyyy vilka dåliga disktrasor det finns, vi har köpt någonstans som jag inte vet vart,,,, de är URUSLA.

 

Använd bara några dagar,,, då ska ni veta att jag torkar mycket med papper också, så en disktrasa används inte ständigt hos mig.

 


Idag hade de ju studentkarnevals-tåget i vår stad, det missade jag.
Kom ju ihåg det när Paula hade lagt ut ett par bilder på fejjan.
Men, då höll det redan på och jag vet inte hur / vart det går så jag hoppade det, var inte klädd för att gå ut heller och i samma veva började det regna lite.

 

Är det fint väder på fredag så går vi säkerligen ut för att kika på alla ungdomarna som kommer utspringandes i vuxelivet.

Vi brukar vara och kika på de.

 

Göran skulle ju egentligen ha varit på sommarfesten på sitt jobb, men strök sig när vi egentligen skulle hämta husbilen.

 

Nääee,, nu säger jag hej.
Torrt idag,,, har inget speciellt att berätta.
Jag ska välta omkull denna kropp uppepå sängen,, smärtan är jobbig nu.

 

 
 
Liten Uggla

Liten Uggla

15 juni 2016 09:17

En del disktrasor är rena skiten. Allra bäst är ju originalet från Wettex. Jag köpte flera paket när de sålde för endast 10 kr/paket på Netto. Jag tvättar mina disktrasor så jag har dem rätt länge, så nu har jag disktrasor för en lång tid framöver :-)
I söndags såg jag och mitt ♥ när studenterna åkte i tåg i fina bilar och sen gick på röda mattan i sina fina balkläder. Där var limosiner och veteranbilar, riktigt fina bilar. Och tjejerna hade riktigt fina klänningar.
Hoppas du får en fin onsdag! Kramisar! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

15 juni 2016 10:51

Ja fyyy för dessa disktrasor,, jag bruka också köpa kvalités disktrasor, men detta var väl någon billig skit jag nappade på.
Köper de lite dyrare, händer att jag också slänger de i tvättmaskinen.

Det är så fint att kika på dessa ungdomar,, man får ju flashback när man var där själv.. men jisses sååå många år sedan :o((

KrameliKram...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards