Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Annelie - 1 februari 2016 10:41

... ett pennset som jag vill ha till mina målarböcker.

Men, va fasen... ett set med 120 pennor i ett metalletui kostar hela 1.295;-

  

Kanske kan önska mig de när jag fyller år..

  

 

Kostar att ligga på topp.

 

Jahajaja,,, idag händer inget speciellt här hemma.
Jag väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig, är en aningens irriterade på de.
Var ju dit den 4:e januari med papper angående färdtjänsten, då fick jag reda på att min ordinarie läkare var borta hela januari.
Men, att de skulle lägga in det till någon annan läkare som "kanske" kunde titta på det.
Va f*n är det sååå jäkla svårt att läsa mina journaler så SER de.

 

Jag ringde i alla fall kommunen nu i torsdags, de har inte fått in papprena ännu.
Jag ringde VC direkt, i telefonkön sa de attde skulle ringa upp mig.
Å vad gjorde de..??!!
Nä just det.
Skulle ringa om detta i fredags och glömde totalt bort det.

 

Men, nu så,,, och nu är min ordinarie läkare tillbaks också, så då kanske det blir ordning på torpet igen.

 

Göran har varit till vårdcentralen nu på morgonen och lämnat 3 rör blod, han har en "besiktning" hos vår läkare nästa måndag.
Han har inte varit iväg på en ordentlig undersökning på många år.

 

Längtar tills i morgon då jag ska iväg på paraffinbad igen,,, det var underbart gött men tyvärr så höll sig ju inte värmen och mjukheten i sig så länge som jag hade hoppats på.
Kanske blir bättre ju mer man gör det.

Någon som vet..??

 

Det var i alla fall så gött så jag har kikat runt på ett eget sådant bad, så jag kan göra det när jag vill.
Hade velat haft ett sådant igår, för då jäklar hade jag ont i händerna.

  

Det är såå mycket jag vill ha och göra, så jag hade ju hoppats på att det hade varit några nollor efter dessa 124;- vi vann,,,, men men... vi får jobba ihop våra pengar.

Eller som det är nu får Göran jobba ihop de.

 

Ni kan tro jag längtar till torsdag,,, då ska jag göra min efterlängtade 7:e tatuering, denna ska sitta i nacken.
Kommer att bli såååå fin.

 

Nu får jag passa på att önska alla mina läsare en fin fortsättning på denna måndag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards