Alla inlägg den 27 februari 2016

Av Annelie - 27 februari 2016 19:51

... dåliga uppdaterande.
Jag brukar vilja ha ett inlägg / dag, men igår var en riktig pissdag,,, även denna dag. Först nu i kväll jag tycker det är något bättre.
Fyyyy, vad jobbigt det är med dessa dagar.

 

Dels så har värken varit för jobbig och sen så har jag haft ett par "down-dagar",,, hatar de dagarna.
Å när de kommer (som inte är så ofta) så brukar jag tänka på alla de som mår så för jämnan, stackarna.

 

Igår hände inte ett skit här hemma, men senare på förkvällen tog jag elskoterna och åkte till Posten på Ica och sen till Hemmakväll på ett "ärende"     

 

Hem, "slängde" mig till sängs igen och kikade på en massa teve,,, trodde ett tag att ögonen skulle bli fyrkantiga.

 

Imorse har jag sovit fruktansvärt dåligt, var vaken i cirka 45 minuter vid 03.30-tiden och då tittade jag på teven hela tiden, sen så var jag vaken vid 05.30 igen och sen vid 7-tiden.
Då TYCKTE jag att jag hörde fönsterskrapan på sovrumsfönstret, men jag kikade på klockan och tänkte nääee, det stämmer inte och somnade om.

 

När jag vaknade och gick upp för att göra mig frukost, då höll Göran på att skura ur alla skåpen i köket och det var han som var ute och putsade våra fönster vid 7-tiden.

  

 

Jag skulle egentligen ha velat vara med när han skurade ur skåpen, men inte DÅ.
För jag ville se om det var något som skulle kunna kastas eller ställas undan.
Men, nu vart det inte så.

 

Denna dag har jag också bara varit till sängs   

Paula kom i alla fall en sväng på eftermiddagen, eftersom hon skulle lämna sin voffsing Chammi, som vi passar när hon jobbar.
Så, han är hos oss mellan 16-21.30 både idag och i morgon.

 

Det verkar inte som han saknar matte i alla fall.

  

 

Gött de kan slappna av.

  

 

I morgon förmiddag ska vi i alla fall åka och handla lite smörgåsmargarin och mjölk, om det blir på Willy:s eller Lidl förteller inte historien nu.


Var ju som sagt var och hämtade ut ett paket på Posten igår, var ju baddräkten jag skickade efter i en mindre storlek, men denna "fladdrar" också lite bakpå låren. Men, nu behåller jag den.

 

Ja, som ni säkerligen förstår så har jag inget mer att skriva om, svårt när jag bara har varit sängliggandes.

Ha nu en fortsatt Trevlig Helg.


Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards