Direktlänk till inlägg 19 januari 2016

Denna dag...

Av Annelie - 19 januari 2016 16:03

... började med en goer frukost (som alltid).
Sen gjorde jag mig klar och åkte ut i stormen bort till arbetsteapeuten eftersom det var dags för första gången med paraffinbad för mina onda händer.

 

 

Helt underbart,,, ligger på cirka 55 grader. Fick doppa händer 2 gånger.

Sen hade hon plast och handdukar om, fick sitta med detta på händerna i cirka 25 minuter.
Händerna är fortfarande ljumna, jag har skaffat mig avklippta vantar idag som jag har på mig också.

 


Ska tillbaks om 14 dagar på denna behandling igen.

 

Efter jag var klar där så var det ut i kylen igen, jäkla så det har blåst idag och kallt också.

Såg det var rea på Åhléns så jag åkte in där för att "bara" kika...   

Kom därifrån med en mysig väst, ett par skor till mig och en väska..
*harkel*

 

 

Västen jag köpte mig, den är alltså lite längre och helt underbar.

 

 

En annan vinkel på västen.

 

Skorna som jag också köpte mig.

 


När jag var klar på stan så kände jag för en fika på vår favoritcafé.

 

 

En halv smörgås med räksallad på.
*jammi*

 

 

Jag satt såppas länge så jag hann även med en onyttig kaka.

 


Nu sitter jag till sängs igen,,, måste villigt erkänna att det var gött att komma hem och till sängs.

Jag skickade Göran till Dollarstore innan han åkte hem, så jag fick hem mer sådana hära "korgar" vi köpte häromdan, som vi har till äggen och löken.

Sådana är "bra att ha".

 

Resten av kvällen blir slö, slapp och likgiltig.
Har tagit upp rester från frysen så det blir lika slött där..
*L*
Det måste man få vara ibland.

 

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards