Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Annelie - 8 februari 2016 20:43

..jag kunde inte hålla mig härifrån.
  

 

Men, jag tycker fortfarande att det har varit en trälig dag.

Innan Göran åkte till jobbet så gav han mig lite fika, han är bra go min älskade gubbe.

  

 

 

Sånt jag egentligen INTE ska äta.

  

 


Mamma ringde upp mig på skypen ikväll, jag tänkte om det hade hänt något för jag hade ju redan skypat med henne idag.
Men, då var deras f.d granne hemma hos mamma, pappa var iväg för att spela kort, som han gör varje måndagskväll.

Det var så roligt att få både se och prata med Anna-Lisa,,, hon är så otroligt glad i mig, säger hon varje gång vi hörs.
Vi ringer till varandra ibland.
Men, det är ömsesidigt,, jag är väldigt glad i henne också.
När jag är hemma i Värmland, då är det alltid ett besök hem till Anna-Lisa,,, men nu när jag är rullstolsbunden blir det svårare.

Får hon komma hem till mamma & pappa istället.

 

Idag fick jag ett handskrivet brev,, det är så skoj att få dessa personliga breven.
Så, i morgon blir det till att skriva ett svar, jag älskar ju som sagt var att skriva.

 

Nu ska här kikas på Skönhetsfällan Sverige, då jag käönner tjejen som är skånska som är med.
Å till det ska jag äta lite..

 

 

Riktigt gött.

 

 

 

Ha en jättefin fortsättning på denna måndagskväll

Av Annelie - 8 februari 2016 12:11

...väder det är ute, bara regn och åter regn.

 

 

Man kan bli less för mindre.

 


Det räcker inte med att jag sitter / ligger som jag gör utan vädret ska också vara pissigt. Plus att Göran jobbar eftermiddagen denna vecka, tycker det ska bli tråkigt när han åker iväg, då är man ensamen hela eftermiddagen / kvällen.

Saknar min familja oerhört mycket.

  

Har egentligen inte så mycket att skriva om, hoppas bara på att jag kanske kan få ett handskrivet brev med posten idag.
Vore något skoj i alla fall.

 

Får se om jag återkommer senare med ett till inlägg, om INTE så får ni ha det så bra.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards