Direktlänk till inlägg 21 juli 2016

Hej i....

Av Annelie - 21 juli 2016 12:10

sommarvärmen.

Ja, vi gav ju oss iväg igår förmiddag, vi stressade ingenting så vi kom iväg vid 10.30- tiden.

Vi styrde nosen mot Ivö Camping som ligger på en ö 2 mil norr om Kristianstad. 


Här står vi och väntar på färjan som ska ta oss över, 7 minuter tog turen.

 


Snart i land.

 

Campingen ligger precis vid färjeläget,  Göran gick in och betalade för 2 nätters,  så det innebär att vi drar vidare mot nya mål i morgon. 

 

Vädret är helt fantastiskt underbart, Göran drog iväg med mig i rullstolen idag. Men inget att se som gående, för långt till olika utflyktsmål.

Vi skippar allt sådant på ön....svårt när jag sitter i rullstolen.

 

  

Göran håller på att plocka fram bord och stolar plus veva ut markisen.

Vi är sååå glada vi köpte vår vrålåk.

 Med min värk...har det gått lite si och så med....igår kväll när jag skulle upp i husbilen...grät jag av både smärta och förtvivlan.

Fick svälja mina kvällspiller och bäddades ner av Göran....så dröjde det inte så jättelänge innan jag sov.

Sov gött hela natten, fram till morgontimmarna. Varit vaken sedan 6-tiden idag.

Men nu ligger jag och slappar på sängen....MÅSTE lära mig vila mer när jag är ute.


Sorry om detta blogginlägg se annorlunda ut än de jag brukar skriva, men svårt att skriva via mobilen.


Hej på er så länge.


 
 
Ingen bild

Lena S

21 juli 2016 17:12

Va mysigt ni ser ut att ha det. Hoppas din värk blir bättre snart. Var det nåt speciellt du gick värk av?
Kram

Annelie

21 juli 2016 21:30

Vi har det jättemysigt.
Värken kom av att jag inte låg och vilade som jag VET jag måste göra. Men ibland är det så roligt att få vara med...då kommer den ettrigare värken som ett brev på posten.

Hoppas att du har det bra...// Kramar

 
Liten Uggla

Liten Uggla

22 juli 2016 00:33

Här sitter jag uppe såhär sent, kan nämligen inte somna. Det liksom spritter i hela kroppen, urjobbigt.
Ni ser ut att ha det riktigt mysigt, hoppas vädret håller i sig. Tråkigt att du fick sån värk :-( Hoppas det blir bättre. Kramisar! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

22 juli 2016 00:41

Hej i natten, jag somnade skönt igår kväll...skulle tippa runt 22-tiden. Klockan 00.00 var det PLING igen...så nu ligger jag här. 😣
Ska snart försöka somna om...men inte lätt vid en gubbe som drar småstockar inatt.

Värken finns...men bättre. Nu låg jag och vilade mycket igår, det är ju det jag måste göra, även fast vi är ute.

Vi har det jättemysigt.

Kramar om... ❤

 
wiper

wiper

25 juli 2016 13:21

Kul att åka färja över. Er husbil är ju jättefin och stor. Härligt att få lite plats och inte behöva trängas. En sån skulle vi vilja ha också, då blev det åka runt överallt ;) även till utlandet

Det är så tråkigt att du har sån värk, jag önskar jag kunde trolla bort den. Det förstör så mycket av glädjen man vill känna och du är ju så utåtriktad och vill göra saker.

Sköt om dig
kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

25 juli 2016 14:28

Jo, det är en stor husbil vi har.
Vi hade ju ändå "krav" när vi köpte oss en helt ny.
Har sett de som kommer i betydligt mindre och är 5-6 st i familjen.
Ja, jag tycker de är enastående, går väl bra när det är fint väder,, men fy om det bara skulle regna.

"Herr Värk" finns med på semestern han också,, men jag försöker att mot bort han så gött jag kan.

Kramar om..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards