Alla inlägg den 11 september 2016

Av Annelie - 11 september 2016 22:47

.... kommer in sent idag.

 

Jag kände inte ett dugg för att skriva något i eftermiddag, för jag hade inget att skriva om.

Vi var på G att åka in till Ikea för att kika på mer lådor till våra DVD-filmer.
Medans jag klädde på mig så satt Göran på nätet och kikade vad det fanns på olika ställen, ja det resulterade att jag tog av mig och la mig igen.
Jag ger ju inte vad som helst för lådor.

 

Kikade på filmen Meskada istället.  

En sevärd film, thriller / crime


Medans jag låg och kikade på denna så tog sig Göran en MC-tur, han var bland annat ut till Susanne och Tony som bor utanför Anderslöv.

Var dit med en askopp som jag hade köpt åt Susanne för länge sedan.
Hon swishade över pengar när hon hörde jag kunde köpa en sådan åt henne.
Men, den har den bara stått här.
Så, den var Göran ut till de med idag.
"Hoppas att det var okej Susanne".

Sen var han även till Willy:s och handlade innan han kom hem igen.

 

Jag låg fortfarane när han kom hem,,,, fattar inte varför jag har så jäkla ont.

Jag som har mått så himla bra i min värk när vi har haft en så otrolig skön värme som vi har haft idag.
Men, nu... är ingenting sig likt.   
Jag är så nyfiken på vad och framför allt HUR de ska kunna hjälpa mig i Uppsala.
Jag tror stenhårt på att de kan hjälpa mig med det musklära, så att de kan få upp mig något på benen.
Men, värken kan de ju inte trolla bort och det är ju på grund av den jag inte är rörlig.
Jaja, det åtestår att se.
Jag är i alla fall förhoppningsfull. 

  

 

Göran och jag bestämde oss i alla fall för att vi skulle ta oss en tur ut till Ica Maxi, jag på elskotern och Göran på trampcykeln.

Sagt och gjort.

Var där och handlade lite också.
Vart så sjukt sugen på tacos, såg en kompis på facebook som åt det igår,,, men vi ska ha nachos någon dag till middag.

Var även in på Apoteket Hjärta på Ica,,, jag hämtade ut lite mediciner plus att Göran hämtade också ut en sorters tablett.

Sen åkte vi hem med varorna, sen vidare till Akkagrillen, där vi köpte ett pizza som vi delar på.
Jag äter mina 220 gram, resten äter Göran upp. Det räcker gött och väl åt oss.
Jag är inte såå förtjust i att värma en pizza dagen efter.

 

Efter detta så började ett tv-program som jag tycker är småtrevligt, det är Genikampen.

 

 

Kikar du på detta..??

 


Direkt efter det så började Follow the money.
När det gick så kom Göran och la sig, så började han att killa mig och det fullkomligt älskar jag, kan slappna av skönt så många gånger somnar jag och det gjorde jag idag, mitt i mitt favoritprogram, tur avsnittet finns på SVT-play. 

        

 

Så, nu är klockan 23.13 när jag skriver detta inlägg.
Trodde faktiskt jag skulle hoppa över detta idag,, men så vart alltså inte fallet.

 

Vill bara visa er gardinen vi har i sovrummet nu.

Syntes så dåligt på förra bilden.

 

 

 

Med det så säger jag God Natt *förhoppningsvis*

 

Ha nu en bra kommande vecka.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards