Alla inlägg den 14 februari 2017

Av Annelie - 14 februari 2017 16:56

... började med ett uppvaknade jag vet inte när, kikade bara upp, men somnade om igen.
Kanske inte så konstigt, eftersom jag somnade först vid 03.00-tiden inatt.

 

Sedan när jag vaknade till andra gången, och satte mig upp för att kika på mobilen vad klockan var, så fick jag se en "present" från Göran, stå på mitt sängbord.

 

Han hade köpt en chokladros till mig, jag har sagt No, No till blommor på denna dag.
Tycker det är ockerpriser på de en sådan här dag.

 

Jag gick upp, tog mig frukost gick sedan tillbaks till sängen, åt min frukost och då hade jag Sylvester som satt och tittade på mig precis som "snabba dig nu, så vi kan lägga oss".
 

Så här ville min älskade kisseherre ligga på min arm.

  LOVE  

 

Jag har suttit en del vid datorn, kikat på en HEL film *dä ni*, skypat med mamma.
Åt lunch.... och helt plötsligt så var klockan så Göran kom hem.

Å han hade med sig ytterligare en present.

 

Nu jäklar..

  

 

Vad tror ni..??

  

Nu har vi precis svullat i oss av en familjepizza,,, riktigt gött, var länge sedan jag åt en hämtpizza.
Vi åt  nu, Göran får med sig i matlådan plus att det finns ytterligare pizza kvar i kylen.
Blir ju billigare att köpa så än två vanliga, med tanke på mängden.
Nu ska vi välta omkull oss på sängen, för att kika på en film.

 

Med detta så passar jag på att önska er en fin fortsättning på detta års Alla Hjärtans Dag.

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards