Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Annelie - 26 februari 2017 14:16

... middag och den bestod av kokt

 potatis, stekt falukorv och stuvade morötter / ärtor idag.
Det är väl något som är gött, men sällan vi äter det ändå.
Göran tog disken efteråt, jag diskade upp det lilla som var innan.
Jag OGILLAR att det är disk, visst håller det sig under vår plastskärbräda som vi har måttanpassat till vår diskho så går det väl an, men det minsta så är ovanför,,, då SKA det diskas.

 

Idag sov jag ganska så länge, gick till och med upp efter Göran.
Men, det berodde nog på att han hade klockan på ringning klockan 07.00, eftersom han börjar med sitt förmiddagspass i morgon,,, han tycker den veckan är en grisvecka.
Visst, börjar 06.00 - 15.30 varje dag.
Det är alltså FÖRMIDDAGS-veckan,,,vilken jäkla förmiddagh,,, det är ju i stort sett dagtid.

Jaja, skit detsamma... jag hörde i alla fall klockan, var även vaken före den och var tänkt att gå upp då, men låg kvar och somnade om.
*LJUVLIGT*

 

Nu på tisdag ska jag upp snortidigt, för då kommer sjukresor och hämtar mig 07.35, eftersom jag ska in till ögonläkaren i Malmö.
Var TÄNKT att kansker åka upp till Mobilia, för att kika i affärer.
Men,,, det är cirka 2 km upp dit från där jag är och står det då som spö i backen,, så är det inte alls roligt.
Det slutade med att jag bokade sjukresor även hem direkt.

 

Denna dag har jag suttit vid datorn ganska så mycket,,, jag fastnar ju på pusselsidan.
Nu ska denna kropp lägga sig uppepå den bäddade sängen (som jag också har gjort, det är mitt träningspass, för det ÄR ett träningspass för mig, om ni visste vad jobbigt det är att gå runt den, men jag gör´t) med laptopen, eventuellt skriva svar på något brev.
Får se vad orken och lusten säger om det.

 

Med det så passar jag på att önska er en fin fortsättning på denna söndag.

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards