Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Annelie - 15 februari 2017 16:36

... idag bestod av något så enkelt och gött som tunnpannkaka.
 

Hur gör ni, steker ni som tunnpannkakor eller plättar..??
Å vad har ni till era pannkakor / plättor..??

 

Jag satt i arbetsstolen vid skärbrädet och vispade ihop smeten, varav äggen låg på skärbrädet. Ja, då fick ena ägget fart och jag skulle stoppa det, slutade med att jag krossade det mot skärbrädans kant istället.

Jag fick över ena benet på "sparkdräkten" och sen så hamnade resten på golvet,,, vad mycket det blir av ett endaste ägg.

  

Men, Sylvester lapade i sig ganska så mycket först.

 

Gottigottgott.

 

Idag har jag lagt pussel på datorn, skrivit brev, kikat på teven, skalat potatis så vi har en gryta färdigkokt potatis.
Sedan tog jag fram den stora teckningsboken jag fick av Göran igår,,, satt och försökte mig på att teckan.
 

Benen är ju helt galna, men det är ju träning och åter träning som gäller för att man ska komma någonvart.

 

I måndags hade någon ringt med skyddat nummer vid 15.30, då hörde jag inte telefonen.
Både igår och idag har jag verkligen haft telefonen med mig och under uppsikt, IFALL det rings igen.
För jag misstänker det var min läkare som ringde,,, eftersom det var skyddat nummer.
Men, inte har det ringt någon.

  

 

Göran är i duschen nu, jag sitter här och gäspar stort, så jag ska lägga mig på sängen och slöa vid teven.

Med det så passar jag på att önska er alla en riktigt fin onsdagskväll.

 

 

Måste bara visa er vår nya "prydnadssak", visst är den fin..??

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards