Direktlänk till inlägg 13 januari 2016

Jippeee....

Av Annelie - 13 januari 2016 13:39

.... äntligen kommer det att hända något roligt i vårt liv.

Har precis bokat och betalat in pengar till en musikkväll som de har i parken här i Trelleborg lördagen den 6:e februari, då drar vi dit.
  

 

Skojj, och jag älskar deras musik. Dessa killar ska ju vara en av Sveriges bästa coverband på deras musik.

 


Har jag turen att få komma till Uppsala tidigare, ja då var datumet den 8:e februari i sådana fall.
Så, då hinner jag ju ändå detta roliga.
  

 

Idag fick jag äntligen upp radion i köket, efter lite suckande och stönande från Göran.

Göran kan vara lite så ibland, att allt känns såå omständigt INNAN han gör sakerna och när det väl är gjort så är han helnöjd.

 

 

Vart ju jättebra och den fungerar klockrent också.

 


Annars så har det inte hänt så jättemycket här hemma, jag skypade med mamma förut, pappa var ute på vift så han kunde jag inte säga några ord till idag.

 

Jo, jag höll på att glömma,,,, äntligen så sålde jag min stora massagedyna idag.
Har haft den ute till försäljning i olika omgångar, nu vart den såld tack vare en försäljningssida på Facebook.
Hon var även intresserad av att köpa två par jeans och två toppar av mig också, men hon var inte villig att betala det jag begärde.
Så, det var ingen affär av det.

 

Sen när hon förmodligen hade kommit hem, så skickade hon privat meddelande till mig och ville ta bort ett plagg om jag kunde gå med på ett annat pris då.
Men, jag sa tyvärr.
Jag ville ha mer än hon var villig att betala även då.
För en av topparna är svindyr att köpa (även om denna nu är begagnad, men det syns inte) och ett par av jeansen är helt NYA (lapparna sitter till och med kvar).
Jag skänker inte bort mina kläder...
Ni kanske tycker det är småsnålt,,, men då får ni tycka det.
Jag tycker då jag inte är dyr för ett par jeans som det inte ens syns på att de är använda, när prislappen är 75;-

 

Ha nu en mysig fortsättning på er onsdag, ska jag i alla fall försöka att ha.

 
 
wiper

wiper

13 januari 2016 15:18

Vad kul att ha nåt sånt att se fram emot. Jag har alltid gillat den gruppen och har sett sångaren John Fogerty i Stockholm på 1990-talet och det var en höjdare. Vad bra att det inte är så länge tills dess.

Viken häftig radio, antar att det har toppenljud. Vad snyggt du tagit bilden, det känns som man befinner sig inne i ert fina kök

Vad bra att du fått sälja bort lite, inte roligt att ha för mycket liggande. Bra att du stod på dig ang priser. Du är verkligen inte snål, man får inte ens ett par jeans på second hand för det priset som du satt. Jag hann inte fråga om scarfsen tyvärr

Ha nu en fortsatt fin dag vännen

kramar
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

13 januari 2016 15:25

Jag har sett gruppen Creedens i verkliga livet, men då var det inte John Fogerty som sjöng, utan en annan John.
Men, jag har även sett John Fogerty i verkliga livet.
Jag älskar deras stuk på musiken och sen så sjunger ju Fogerty så underbart härligt, ska bli intressant och se hur killen i coverbandet sjunger.
Är jätteroligt att vi har detta att se fram emot. Å som du säger,, vi behöver inte vänta i massa veckor.

Ja, vi är nöjda med ljudet på radion vi köpte, duger gött och väl med det ljudet i köket, fanns en som bara kostade 100;- mer som var bättre ljud på, men då tog jag denna eftersom den var fräckare, den andra var bara så tråkig svart.

Nääee,,, de kan inte pruta med mig så det blir dumt, det går jag aldrig med på, då får kläderna hellre ligga.. :-D

Kramar Annelie

 
wiper

wiper

15 januari 2016 09:23

Vilken lyckost som även sett Creedens live. Jag har själv varit med om sånt prutande när jag sålt nåt fast jag sålt så billigt. En del är fräcka

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

16 januari 2016 13:09

Mmm.. jag är riktigt glad att jag fick se de och det var en sååå lyckad kväll, kan jag tänka på än idag och det är 20 år sedan.. :-D

Ja, jag ogillar folk som prutar,,, kan ju iofs jag också försöka med,, men inte när det redan är billigt.

Kramen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards