Direktlänk till inlägg 18 januari 2016

Kattställningen...

Av Annelie - 18 januari 2016 18:52

... vart jättebra.
Tack för den hjälpen Paula.
  
Hon var så glad att hon hade detta och pyssla med i helgen, det är fart på den tjejen, så det vart gjort.

 

 

Kattställningen i ordinarie som den såg ut näör den köptes.

 

Paula & Göran i tankar.
:-D

 

 

Så, ställningen klar.

 

Här ligger Sylvester i den nya hängmattan.

 

Vart ju kanonbra detta "bygge" gjorde.
Tack än en gång Paula.

Vart ju bra mycket billigare för oss också.
För vi var ju tänkt att köpa en till likadan ställningen, för dryga 1.500;-

 

Nääee,, nu ska denna kvinna stoppa i sig lite piller igen..för att kanske kan få sova en någotlunda bra nattsömn när det väl är dags.
Denna dag har varit hemsk med värken.

 

Enda jag har gjort så var jag ju ut en snabbis med elscotern i förmiddags, var ju och köpte dessa brickorna.

 

På tal om köpa... jag såg på säljsidan på fejjan, en tjej som sålde en tigerskulprut i träd.
Jag skickade ett sms till Göran och han sa att jag skulle köpa den, så den fick han åka och hämta när han slutade.

 

   

Så ser den alltså ut.

 

Ha dä gött alla där ute i cyberrymden. 

 
 
wiper

wiper

19 januari 2016 08:13

Vad bra det blev med kattställningen och katten är så fin och ser ut att trivas på ställningen. Härligt att ni fick lite hjälp också, sånt uppskattas

Det är inget vidare att äta värktabletter längre tider. Känner dom som fått äta i 10-15 år. Jag får ta till och från för ryggen men nu har jag varit utan 2 dagar och det känns helt underbart. Fast jag verkar inte bli helt fri från detta. En del saker är svåra att bli av med.

Vilken tuff och häftig träskulptur

Ha nu en skön dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

19 januari 2016 09:48

Tack, vi vart jättenöjda med kattställningen, Paula är så driftig. Enda vi köpte var denna skiva och sen en pläd som var dubbel, hittade ju denna pläd på Lidl....väldigt redig inte lika "sladdrig" som många är annars.

Näääee...det är skrämmande att behöva äta dessa starka värktabletter namn 😦

Hihi...ja vi har ju inte så mycket saker "himlar med ögonen" så vi tyckte vi behövde
en träskulptur.

Ha en jättefin dag själv.. // Kramar ❤

 
Liten Uggla

Liten Uggla

19 januari 2016 13:35

Cool kattställning. De ser ut att trivas i den :-)
Hoppas du har en fin tisdag! Kramis! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

19 januari 2016 13:43

Ja, kattställningen var bra innan. Men sen så vart det ju lite "bråk" om ligg hålan, därför den är påbyggd.
Jo då...jag har en skaplig dag. Har varit och fått paraffinbad "gött" och sen så har jag shoppat lite på stan. Nu fikar jag på mitt favoritcafe. Ska snart åka tvärs över gatan då är jag hemma och i säng.

Ha det bäst gumman..// Stor Varm Kram Annelie ❤ ❤ ❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards