Direktlänk till inlägg 13 april 2016

Sitter och väntar...

Av Annelie - 13 april 2016 10:54

... på sängkillarna som kommer från Sängjätten med en helt ny säng till mig. Ska bytas ut eftersom min knarrar något så vansinnigt när jag höjer och sänker den och det används ju ofta i min säng.

De skulle komma mellan 10-12,,, klockan är nu 10.55 och än har de inte hörts av.

 

Jag har hunnit att plocka bort allt som är iväg för sängkillarna, diskat (det lilla som fanns), plockat upp vår nya mikro och ställt den på plats,,,, men det var urjobbigt att göra på egen hand.
*Phuu..*
Tur jag hade både arbetsstolen och rullstolen till hjälp.

 

 

Gött att vår nya ugn är smidigare än den förra.

 

Jag skrev ju om en fransk film jag fick låna gratis på Hemmakväll eftersom jag nyligen fyllt år.
Tyvärr, verkar den vääääldigt seg, av det jag sett hittills.
Jag som ville ha en riktigt bra film som "binder" mig direkt,, tycker det är svårt att hitta de nu för tiden.
Kanske har blivit kräsen eftersom jag sett ofantligt mycket film i mina dagar.
Någon film / serie som jag absolut inte gillade / gillar är Sex on the city,,, jag köpte hela serien och känner "näääeee".

 

Har har vi i alla fall namnet på filmen, återkommer när jag kikat klart på den.

 

Idag kommer det till att bli en innedag för mig, mulet ute och jag har inget speciellt ut att göra idag.
Jo, filmen ska ju tillbaks, men den kan Göran ta när han ändå ska ut på sin promenad.

 

Fyyyy,, idag är det "tilt-game-over" när det gäller vår middagsmat.
Har inte en susning av vad vi ska äta,,, men det finns ju rester i frysen,, så det får det bli.
Om jag nu inte tar upp falukorv så Göran kan göra korvstroganoff.
*Mums*

  

 

Sorry, men jag måste bara skicka med ett par bilder på våra älskade kisse-herrar.
Snacka om att njuta.

        

 

Trisse märkte inte ens att jag fotade honom.
Underbar bild.


 

 

Sylvester har gömt sig, han älskar att krypa under täckena, överkastet, filter osv.

 


Nu passar jag på att önska er en riktigt fin fortsättning på er onsdag.

 
 
Liten Uggla

Liten Uggla

13 april 2016 11:52

Vilken fin micro. Mycket snyggare än det gamla schabrak till micro jag har, den är jätteful nu efter många år. Men det blir ingen ny förrän den rasat. Dina kissar ser ut att ha det riktigt, riktigt gott :-)
Det är samma här vad gäller maten, det är sååå segt så att hitta på vad man skall ha till middag varje dag. Idag tror jag nog i a f att det blir kycklingfilé här.
Hoppas din nya säng kommit nu. Ha det gott! Kramisar! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

13 april 2016 12:00

Ja, denna mikro är smidigare än den vi hade.
Men, jag skulle hellre velat haft en vit,,, men vad gör man..??!! :-/

Mmm,, gött att kissar kan konsten att njuta sååå.

Idag blir det korvstroganoff och sen så tog jag även upp bacon så i morgon blir det pasta carbonara.

Nääee,, har inte hört ett pip om sängarna ännu.. :o((

Sköt om dig gumms.. // Varm Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards