Alla inlägg den 29 april 2016

Av Annelie - 29 april 2016 22:16

...faktiskt första gången jag har sett ett helt tv-program av

Lets Dance.

Är såå trött på att de kör "sönder" alla program.

Något program jag faktiskt gillar fast det gått i några säsongen så är det "Smartare än en femteklassare".


Jag har fått inbjudan till vår klassträff som går av stapeln den 4:e juni.

Hela 35 år sedan vi ju ur 9:an.

Vi brukar ju ha klassträff var 5:e år, men när det var 30 år så skulle det till att bli, jag hade bestämt mig för att inte åka hem då.

Den festen vart inställd eftersom en av killarna som höll i det var ute och sprang en dag, stöp ihop i spåret och dog där.

Andra klasskamrater som har gått bort.

Första kille körde ihjäl sig på en rallytävling och killen som var ute och sprang och bara stöp ihop i spåret.

😢😢😢


Men, jag har inte bestämt mig om jag åker upp.

Både vill och inte vill.


Idag slappade jag helt och hållet tills Göran kom hem.

Ja, förutom på förmiddagen då.

Då vattnade jag genom alla blommorna, gör alltid det på fredagarna...så glöms det inte bort.

😉

Sen så tog jag hand om en ganska så stor disk, ja stor för att vara hemma hos oss.

Blir ju så, när det blir en massa burkar tomma efter resterna.

Plus att jag tvättade en maskin tvätt och hängde den.


När Göran kom hem så duschade jag direkt,  efter det gick vi till Öster Café. 

Satt där en stund och käkade och pratade en del...sen gick vi till Ica på Valen.

Hem och direkt i sängen efter jag hade så ont i magen och åt njuren. 

😢


I morgon lördag, ska Göran hem till ett par kompisar i Anderslöv för att hjälpa till och bära ner en soffa från ovanvåningen och sen ut med ett par soffor. 

Sen är det egentligen meningen att han ska ut och köra MC kortege med en annan MC klubb , men det beror ju helt och hållet på vädret.


Nu passar jag på att önska alla mina läsare en otroligt

TREVLIG HELG.





Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards