Alla inlägg den 11 april 2016

Av Annelie - 11 april 2016 10:35

...mellanmål är precis intaget.
Å det bestod av en kopp skogsbärsthé, två knäckesmörgåsar.
Vad gött det är med knäckesmörgås, min favorit är brungräddat,,, helst dessa stora runda kakorna.
*MUMS*

 

Jag var uppe tidigt idag,,, var tvättad, påklädd, sängen ihoplagd, ätit frukost då jag ringde till vårdcentralen kolockan 08.00, de ringde upp mig vid 08.30
När jag pratade med sköterskan så sa hon att min läkare hade tvärfullt både idag och i morgon, hade inga akuttider alls utan enbart återbesök.
Jag skulle kunna få en tid till en annan läkare.
MEN, under tiden vi pratar så kommer det in ett återbud i morgon klockan 11.00,,, så den tiden nöp sköterskan snabbt.

  

Ibland ska man ha tur.

 

Efter detta samtal tog jag elskotern upp till Lidl, fint väder men kalla vindar så jag fick lov att sätta på mig skinnhandskarna.

  

På Lidl vart det handlat,,, bl. a 5 páket 10 %-ig nötfärs, djupfrysta varor, en mickrovågsugn, en kökslipmaskin (strömförande), lite klädesplagg.

 

Här har vi alltså mikrovågsugnen och den rosa slipmaskinen jag köpte på Lidl och lampan jag köpte igår på "köp-och-sälj-sidan" för endast 30;- 

 

 

Härlig "kofta / väst" jag hittade på Lidl.

 

Sen denna munkjacka utan huva,,, tycker den är snygg på armarna.
Skulle iofs vilja ha haft en storlek större, men den passar ju,,, men gött med lite pösigare när jag bara sitter.
Iofs,, efter i höst så kanske jag inte sitter längre.

  


Vännen Paula har precis ringt,,, hon hade ett par tre saker att fixa med, sen så skulle hon komma på besök.
Lääänge sedan vi träffades nu, så det ska bli skojj.

  

 

Har ont både här och där,,, så jag passar på att lägga mig på sängen en stund innan hon kommer.

Ha det bäst.. på återseende (hoppas jag),,, måååånga smygisar, men få kommentarer.
VARFÖR..??!!

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards