Direktlänk till inlägg 19 april 2016

Väntar på att....

Av Annelie - 19 april 2016 16:04

... den andra tvättmaskinen ska bli klar, så ska den hängas. Sen så ska denna kvinna vältas tillbaks till sängs för att bara vila och fortsätta kika på DVD-serien Brottet.
En dansk serie som är riktigt bra,, men nu är jag ju en älskare av svenska och danska filmer / serier.

 

 

 

Som sagt,,, nu är den andra tvättmaskinen klar för idag,,, nu finns det inget mer att tvätta.
ÄLSKAR vår egen maskin som vi har i badrummet, visst det tar ju en liten plats, men vi kan ju ha en så det känns underbart skönt att vi fick den av mamma & pappa.
TACK för det mina älskade föräldrar..!!

  

 

När jag hängt den så ska jag bara värma på lite mat till mig och ta med till sängs, blir rester av korvstroganoff och ris idag.
*mums*

 

Kan ni tänka er..??!!

      
Både igår och idag så tycker jag att jag känner mig bättre av värken och stelheten i mina muskler,,, kan resa mig, förflytta till / från rullstol/toalett, ställa mig vid diskbänken (en av de sakerna jag ska träna på här hemma) LÄTTARE..!!!
Vad tror ni,,, börjar jag verkligen BLI bättre eller kommer det ett bakslag..??!!

Återstår och se.
Jag GLÄJDS ju enormt mycket åt det lilla, som är såå naturligt annars och som har varit SÅÅÅÅ jäkla svårt för mig i dryga 1,5 års tid.

 

Yes,, då är säsong 2 & 3 av serien Brottet beställt också.

 

Nääee,, nu säger jag hej för denna gång, har inte så mycket mer att skriva om.

Hörs av..!!

 
 
Vicki

Vicki

20 april 2016 16:24

Jag håller på att se Gåsmamman och har två avsnitt kvar. Fast jag läste igår att det blev en tvåa :-), super blir nog bra.

Sedan gillar jag Bron och där ska väl komma en 3:a?

Ser du springfloden?

Ikväll är det Maria Wern också film som jag gillar. Fast nu när den går på onsdagar så delar de upp filmen i två avsnitt så idag är det sista delen på den som började förra onsdagen.

Härligt om du börjar bli bättre !!!
Är det efter behandlingen som börjar ge resultat?

Dricker du aloe vera? Det säger många ska vara bra för kropp & själv. Jag har precis börjat att testa min första produkt.

Ha det gott, Vicki


http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

20 april 2016 18:45

Nääee,, jag dricker inte alls aloe vera..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards