Direktlänk till inlägg 16 november 2015

Mmm, snart är denna...

Av Annelie - 16 november 2015 19:17

....måndag lagd till historien.

Min man jobbar eftermiddag denna veckan, det vill säga tiden 15.00 - 00.00, det är både gött och tråkigt.
Men, vi gillar båda att han jobbar 2-skift, fördelen med eftermiddagsveckan är ju dels att vi kan göra ärenden på förmiddagarna och sen den STORA fördelen är ju att han är helledig på fredagen då.
  

Idag var vi i alla fall bort till Ica Maxi och handlade lite,,, det vart ju mer än vi hade tänkt oss, men varför inte... när det är bra pris på saker och ting.
Vi köpte bland annat drygt 3 kg nötgrytbitar och tjockare fläskkotletter.
Det var halva priset på detta eftersom det går ut i övermorgon.
Men, vi hem.. packade om detta och in i frysen med det.
Älskar att ha vår kyl och frys fullt och då menar jag FULLT.
  

Innan vi åkte hem så var vi in på Pizzerian Victoria och åt lunch.
Mumsigt värre, jag tog en pizza som det var något dom var starkt, men gött var det och maken åt en gyrosrulle.

När vi kom hem så var så så vansinnigt trött och hade värk, men vi som jag skrev packade om allt kött och in med det,,, sen så la jag mig på grund av tröttheten och värken.
Somnade ganska så omgående, så jag hörde inte ens när gubben åkte till jobbet idag.
  


När jag vaknade till liv igen, så tog jag mig mellanmål och kikade igenom dagens reklam.
Fick se att Lidl hade bra behår som jag köpt där förut,,, så jag på elskotern och upp dit.
Hahaha,, ja där kom jag ifrån med massor.
Älskar butiken Lidl, de har så mycket roligt, annorlunda god mat.

Sen var jag och hämtade ut en julklapp till gubben. Innan jag for hem igen så var jag in på stans thébutik Kummin.
Köpte mig lösthe för drygt 200;- (!!!!)

  

Men, nu har jag ett tag.

  


Ha det bäst och en mysig fortsättning på er måndagskväll.

Är det NÅGON som läser mina inlägg här..??

 
 
wiper

wiper

17 november 2015 08:06

Jag hittade din nya blogg så det skall vara se på slutet

Härligt att ni då får frysen full för inte sån stor penning. Förstår hur du känner när din man jobbar sent för jag nästan kröp på väggarna när min man var borta i går kväll ;) det är trist

Härligt att ni gick ut och åt, sånt livar upp. Det är så tråkigt att du har sån värk. Känner med dig och hoppas det kommer bättre tider

Lidl har verkligen blivit bra och är man i tid så kan man få tag på verkliga fynd. Ja men då har ni te för lång tid framåt

Jag fick nyss reda på denna blogg så jag gick in direkt

Ha en skön dag goa vän
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

17 november 2015 08:27

Hihi, härligt vännen att du även hittade mig här.. 😁
Men, jag får inte in några bilder...varken här eller på blogspot. ..😢
Tråkigt..!!

Ha en jättefin tisdag vännen... // Många Kramar Annelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards