Direktlänk till inlägg 14 december 2015

Det vart lite...

Av Annelie - 14 december 2015 16:33

.... julkort skrivna ändå i år.
Jag varken vill eller ska inte sluta, även om det inte blir så många skickandes, kom upp i 8 st.

 

När Göran åkte till jobbet i eftermiddag så krånglade jag ner (glömde ju bort att be Göran innan han åkte) julklappspappret, skulle ju passa på att slå in lite julklappar till honom.
Vart 5 st som jag slog in.
Nu, vet jag att det är sluthandlat med julklappar till Göran, i alla fall här hemma.
Blir säkerligen något mer när vi ska till Ullared den 23:e.

 

 

Detta är inte våra klappar, utan en bild jag "lånade" på nätet.

 


Jag ringde till Telenor idag angående surfpotten på våra mobiler, jag gör ju inte änna på nästan något eftersom jag surfar på det trådlösa här hemma.
Men, Göran använder ju en hel del på jobbet.
Vi hade 24 megabite att dela på, nu fick vi 50 att dela på med endast 50;- extra / månad.
Så, det nappade vi ju på direkt.

 

 

Sen så ringde jag Heimstaden idag, angående ett par felanmälningar.
Killen kom och fixade vår kökskran efter cirka 45 minuter efter samtalet.
Det är service.

  
Jag hörde även vad det skulle kosta oss om vi ville ha kaklat badrum,,, cirka 600 ;- (!!!!!) lägger de på hyran.
Nä tack, sa jag då,,, då får vi ha vårt "sjabbiga" badrum.

Nu är jag liiite ånger på att vi inte lät Akelius göra det istället,,, de skulle lägga på "bara" 375;- på hyran.

 

En sak till, en kille från Sängjätten kom och kikade på sängen idag, plus att han spelade in när jag låg till sängs och höjde / sänkte både huvud & fot-änden.
Ska bli intressant och se vad som sägs om detta.
Detta han spelade in skulle skickas till tillverkaren och sen hör de av sig till oss vad som sas.
Visst, jag använder  ju det väldigt ofta, men det måste det väl ändå tåla.
Vi har ju haft sängen sedan april i år.... och det var ju inga billiga sängar vi köpte.

 

Nu har jag säkerligen hållit på för mycket, för nu är jag både trött, sliten och har ont.
Ska försöka komma till sängs och bli där resten av dagen / kvällen.

Ha dä gött.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards