Alla inlägg den 20 december 2015

Av Annelie - 20 december 2015 17:43

....17.43 denna 4:e advent.

Denna dag har jag inte gjort mycket nyttigt, jag sov inte så värst länge, fixade mig frukost och la mig under täcket igen. 
Satt och surfade runt på den nya laptopen, än så länge är den klockren.

  

 

Sen satt jag och målade ett tag också, men det är något som är jobbigt, för både nacke, axlar och händer nu också, så det blir inte så lång stund per gång.

 

Göran kom in och ville ligga hos mig, så vi låg och bara myste, han smek / masserade mina höfter, lår och knän.
Gör ju sååå sköntont.

Efter ett tag så gick vi upp, jag tog mig en dusch direkt och Göran bäddade rent i vår säng med "jul-sängkläderna"

 

Sen kom Paula med Chammi när klockan var strax efter 15, då hade jag påbörjat att skala potatis, med det är något som är jobbigt åt händerna.
  

 

Vi åt rester idag,,, nykokt potatis med stekt fläskkotlett som kokat i köttbuljong bra länge så köttet vart jättemört.

Efter vår middag så diskade Göran upp och jag satte mig för att ladda mina två dosetter.

Jag har två så jag behöver bara sitta var 14:e dag att göra detta.
Men, ändå så tycker jag inte jag gör något annat.

  

 

Nu sitter jag till sängs igen, ska snart kika på avsnittet av serien Wentworth, jag somnade ju ifrån ett avsnitt tidigare idag.

 

Ha nu en fortsatt mysig 4:e advent.

 

     

Ha det bäst.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards