Direktlänk till inlägg 30 december 2015

Trodde inte jag...

Av Annelie - 30 december 2015 20:05

... skulle hinna med något blogginlägg när mamsen och papsen är här.

Men, vi har varit till Malmö och shoppat idag, sen var vi till Dollarstore, Ica på Valen eftersom jag skullke hämta ut två paket.

När vi kom hem, så fikade vi, sen så satte jag lig till sängs eftersom värken var hemsk.
  

 

Jag ringde till min syster Susanne för att tacka för dessa två doftrankorna med ytterkrukor vi fick av både mamma, pappa, syrran och Uffe (syrrans man).
Vi pratader i drygt 30 minuter.
*Skoj*

 

Nu skriver jag alltså detta inlägg, sen så tror jag vi ska ta ett parti kort...
*älskar´t*

 

Jackan och två par byxor skickar jag tillbaks, ett par byxor och en skjortblus behåller jag.

 

 

Snygg byxa..satt snyggt också.

 


Ha det bäst... ska i alla fall jag ha.

      

 
 
Vicki

Vicki

30 december 2015 23:08

Har ni bestämt nyårsmeny ?

Vill önska er alla Ett Gott Nytt År
Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

31 december 2015 01:01

Vi ska inte ha någon speciell nyårsmeny, vi ska äta fläskytterfile i en god sås i ugnen och till det kokt potatis. Senare på kvällen ost & kex.

Gott Nytt År önskas tillbaks.

 
wiper

wiper

31 december 2015 07:39

Vad roligt att ni skall fira nyår med dina föräldrar. Ursnygga jeans. Hoppas värken drar sig tillbaka så du får må lite bättre. Värk är slitsamt. Vi är tvungna att fira nyår i det lilla eftersom jag inte är bra än och inte min man riktigt heller från denna jobbiga influensa

Gott Nytt År önskar jag dig, Göran och övrig familj

Stor varm kram

Tack för att jag fått känna dig ännu ett år. Det glädjer mig

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

31 december 2015 18:18

Tack själv vännen...riktigt glad att ha dig som vän. Hoppas verkligen vi kan ses frampå.

Det är underbart att mamma och pappa är hos oss i en veckas tid..

Ja, jag hoppas också att året 2016 blir mindre smärtsamt.
Vill bli mitt gamla jag igen.

Stor varm NYÅRSKRAM till er båda från oss båda..// Annelie

 
Ingen bild

Susanne

2 januari 2016 12:21

Vad mysigt ni verkar ha det! Måste vara härligt att ha föräldrarna på besök! Så du får spela lite kort hihi... Du får lära mig när vi träffas igen, fast man kan kanske inte vara bara två...
Själv kan jag inte bestämma om jag ska åka till sjukhuset eller inte för jag har så ont i urinblåsan! Har känt av det i drygt en vecka men igår fick jag jätteont och det har fortsatt idag.
Är lite avis på dig att du kan ha jeans ! ;) Jag kan inte ha något som sitter åt...
Önskar dig och de dina en fortsatt härlig dag!
Massa kram <3

Annelie

2 januari 2016 16:32

Det är underbart att ha mamma & pappa hos oss, blir en hel del kortspel,,, som TYVÄRR märks på min värk.
Men, men... till veckan börjar vardagen igen,, då mamma & pappa åkt hem,,, då är jag till sängs största delen av dygnet.

Tyvärr så måste man vara 4 som spelar det vi spelar.

Hoppas att du HAR åkt till sjukhuset,,, för så ska du ju absolut inte gå.

Ja, jag är glad jag kan ha jeans och finare byxor, när man vill vara finklädd någon gång.

Stora Kramar Annelie och DU,,, Krya nu på dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards