Alla inlägg den 22 maj 2017

Av Annelie - 22 maj 2017 18:59

... efter dagens middag, som idag bestod av stuvade makaroner med stekt falukorv.

När du äter denna maträtt.. vill du ha stuvade makaroner då och hur gör du din stuvning..??

 

Idag har jag haft en ren slappar-dag,,, enda jag har gjort är att tvätta en maskin och hängt upp den, sedan har jag legat mycket,,, låg och gjorde rent Sylvester öron, har alltså bara en aningens vatten på lite bomull och snurrar runt lite i öronen, han fullkomligt ÄLSKAR det.
Sedan så kammade jag honom... tänkte på det idag,, även HAN har tyvärr gått upp i vikt.
Inte bra, får vi säker bannor på oss när vi ska till veterinären nästa gång.
Jag trodde inte de gick upp så mycket av blötmat, för det är nästan det enda han äter numera, eftersom även han har svårt att göra nr.2 ibland.

Men, nu har han blivit hemsk på att TIGGA.

  

När Göran kom hem, så satt jag på mig kläder istället för myskläderna, så gick vi bort till Valen.

 

Palmernas stad,, ja det är ju Trelleborg det.

Vi var alltså in på Telenor för att höra om nya mobiler till oss båda, men det blir till att vänta med två tills min är avbetald i höst.
Då, kan även Göran hämta ut en ny,,, han har varit i valet och kvalet om han skulle ha gjort det överhuvudtaget.

Sedan var vi in på Ica, även posten på Ica.
Sedan hem,, fixade till middagen, Göran diskade upp eftermiddagen.

 

Men, nu så, blir det sängen för min del resten av kvällen.

Ha nu en fin måndagskväll.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards