Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Annelie - 15 maj 2017 16:02

... det är idag.
*suck*

Nu är önskan än en gång, att jag hade en stor kompis-krets, så någon kunde komma och hälsa på mig.

Efter att Göran cyklade till sitt eftermiddagsskift, så har jag tvättat en maskin tvätt och hängt det, strimlat en hel del papper som jag inte tycker någon annan behöver läsa på, när de slängs i soprummet.
*vet aldrig vad det springer för folk där*

Jag har mer papper att strimla,, Göran och jag ska gå genom de någon förmiddag, så kan jag strimla när jag är själv.

Mamma & pappa åkte ju hem igår morse, då tog de med sig tv-bänken som min son skulle ha, så nu vart det lite luftigare i datarummet, tills jag ska köpa mig ett skrivbord, som jag ska ha som målarbord.

Men, det ser ut lite här i datarummet, det var ju en del i denna tv-bänk och det var ju tvungen att tömmas.

Just nu sitter jag även och äter rester från kinarestaurangen vi åt på i lördags, det vart så mycket mat kvar, så jag bad om en form att få ta med hem.
Sedan jag vart GBP-opererad gör jag så,,, för oftast är det ju 3 middagar till mig.

 

Sorry, för liten bild,, detta är alltså restaurangen vi åt på.

 

Usch,, jag har ingenting att skriva om.
Fantasin tryter så det skriker om det,,, jag som brukar älska skriva annars, det brukar bara rinna på, men idag stockar det sig.

Så, jag säger faktiskt hej för idag,,, "slänger" mig uppepå sängen istället med sällskap av Sylvester och teven / film.

Ha dä gött.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards