Alla inlägg den 4 maj 2017

Av Annelie - 4 maj 2017 14:04

... vill jag bara berätta för er att jag kommer att komma in lite då och då istället för dagliga inlägg, detta eftersom vi väntar på mamma och pappa som kommer idag och ska stanna hos oss i 1,5 vecka.

 

Idag har jag varit till både Lidl och Willy:s och handlar,, hade en big kasse mellan benen på mig på elskotern, tur man har det hjälpmedlet.

 

Precis när jag åkte så kom Göran hem, han hade varit iväg till ett åkeri här i stan och tvättat husbilen utvändigt, han får lov att låna deras tvätthall, men för en peng naturligtvis,, men det spelar ju ingen roll, för vi har inget annat alternativ.

 

När jag kom hem efter handlingen, så tog Göran och jag oss en nybakad macka, som jag hade köpt.
Ett surdegsbröd som är så otroligt gött, lite bränt uppepå kanterna..
*mums*

Sedan satte jag mig direkt och skar grönsakerna till salladen vi ska ha till middagen när mamma och pappa kommer.

Jag ska göra en potatisgratäng med salladskycking i, keldas s 4 sås-sorters pastasås, grädde och purjolök.

 

Så, mina vänner... jag får ge mig ut till köket och börja med detta,, för jag kan tänka mig mamma och pappa kommer runt 15-tiden.

 

Ha nu en riktigt trevlig kommande helg och sköt om er alla, jag kanske kommer in med något litet inlägg.

 

Kram på er.

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards