Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Annelie - 28 maj 2017 19:32

...söndagskväll.

Jag har precis suttit och skrivit in alla räkningarna, så de kommer iväg i morgon.

Idag var det inte ett dugg roligt att sitta med det (jag som älskar det annars),, eftersom jag har bränt mig så jag vill in i duschen NU på grund av att jag fryser.

Sedan få krypa ner i sängen.
Jag är TRÖTT.
Jisses vad frisk luft gör mig slö, slapp och likgiltig.

 

Som ni alla vet, så har ju jag och Göran varit upp till Landö´s camping som ligger i närheten av Fjälkinge, vid Skåne´s skärgård.
En jätte, jättemysig camping, ändå så var det ju inget speciellt.
Men, den låg som sagt var vid Skåne´s skärgård, själva campingen var inte megastor, utan mer mysig, lite kuperad, stora stenar lite här och där, träd.
PLUS ett par yngre som ägde denna campingen,, vi stötte aldrig på killen, men Malin.
Wow, vilken tjej... hon var helt underbar.
Kom med sin golfbil och körde upp för att bara prata, å så fort hon åkte förbi oss så slängde hon några ord.
Sånt gillades av oss 4,,, vi anser att de vinner folk på detta sätt.
Ja, när de ser att det är SÅDANA gäster som vill och kan slänga käft tillbaks vill säga.

 

 

Här har vi alltså Malin, som äger Landö Camping.

 

Tack för din gästvänlighet Malin.
  

 

Vi har alltså haft det helt underbart där uppe,,, på fredag var vi in till Kristianstad, vi gick runt lite på stan, var bl.a på "glas-banken", köpte glass och bara strosade en stund.
Sedan åkte vi till Eko;- hallen i Fjälkinge.
Det är en rolig butik att kika i,,, de har ALLT, en del billigt, men en del väldigt dyrt också.
Jag tycker väl i och för sig det mesta är i överkant.

Det de är väldigt billiga på, så är det smågodis, endast 3,98;- / hg... godiset där är pinfärskt.

 

Sedan har vi bara varit... suttit i solen, fikat, ätit, grillat, fikat, ätit osv.
Inte att förglömma, pratat och skrattat med.
Pratat med grannarna, kikat på deras 4 veckors gamla hundvalpar.
Ja, jag var sååå upp i det blå när jag såg de, så jag tog inte en enda bild.
*suckar*

 

Ja, här fryser både syrran och Uffe,,, men det är lätt hänt när man bränt sig.

 

Men, Göran fryser inte,,, fast han är så röd i huvudet.

 


 

Jag fick en "neger-läpp" på köpet, behövs inga fillers här inte.

*L*

 

Vi åkte hem efter lunchen idag, Göran var och diskade upp, så plockade jag iordning det sista i bilen.
Vi drog väl från campingen vid 13.30-tiden

Jag somnade på hemvägen, men jag hann med och se en kyrka jag tycker är fin.

 

 

Hann med att ta denna bild genom bilrutan,,, vart denna kyrka ligger har jag ingen aning om.

 

Nu mina vänner,,, säger jag hej och God Natt för idag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards