Alla inlägg den 14 maj 2017

Av Annelie - 14 maj 2017 13:27

... vidare till vänner och bekanta.

 

 

Skinn dam MC-jacka med rynkning baktill vid midjan, samt midjeskärp.
Svensktillverkad

Strl 44

Pris: 1.498;- inkl frakt.

 

Dam MC-skinnbyxa

Strl 44

Innefodret har släppt på ena sidan

Pris: 975;- inkl frakt.

 

Helt nya dam-kevlarjeans

Strl 30

Smal modell, lite stretch

Använda en endaste gång

Inköpta hos Flying Eagel

Pris: 975;- inkl frakt

 

Herr MC-skinnjacka

Strl liten 56:a

Pris: 1.475;- inkl frakt

 

Herr skinnhängselbyxa av märket Jofama

strl 54

875;- inkl frakt

 

Herrjacka + Herrbyxorna 2.000;- inkl frakt

 

Herr Kevlarjeans

strl: midja 34 / innebenslängd 86

Pris: 475;- inkl frakt

 

Bak på Herrkevlarjeansen.

 

Är ni såååå snälla att sprida runt detta, så kanske vi kan bli av med det.

 

TACK på förhand om det.

 

Hur har ni det annars så här på söndagseftermiddagen..??

Själv har jag det gött,,, vi har precis ätit middag, som idag bestod av rester som vi gjorde egen pytt-i-panna av.
*Gôtt varé*

Ja, nu har mina föräldrar åkt hem efter 10 dagar hos oss, de åkte redan klockan 07.15 i morse, de skulle passa på att göra lite ärende efter vägen.

Vi har haft det riktigt mysigt, spelat en hel del kort, brukar vi alltid göra när vi träffas.
Vi spelar tre kortspel, "Stjärnan", "Vändåtta" och "Plump".

Jag är med,, visst ont har jag,,, MEN peppar, peppar, jag tycker jag har blivit bättre, orkar vara med mer UTAN att få djävulskt ont.
Sen om det beror på att jag börjar bli bättre, eller om det är medicinen som börjar hjälpa mig bättre nu, förteller inte historien.

Men skit detsamma,, GLAD är jag i alla fall.

Å ännu gladare är jag att snart är det början på juni,,,, då mina kära vänner får jag hämta ut den nya Samsung S 8:a plus..... kan ni tror jag är GLAD..??

  

 

Vi har redan bokat vår midsommar i år,,, vi åker hem till Värmland, har husbilen på campingen där mamma & pappa har sin säsongasplats, gött då ska vi stå där i 5 nätter, och vi får platsen mitt emot mamma & pappa.

Ska bli så mysigt, vi var ju där i fjol också, och då hade vi det jättemysigt.

Syrran ringde mig förut och de frågade om vi kanske skulle sammanstråla till Kristi himmelsfärds helgen, vi får se vad det blir med det, för vi hade tänkt oss att åka till Fjälkinge, till en camping som heter Landö.
Vi får se hur allt utspelar sig,,, för syrran och Uffe hade tänkt sig att åka över till Tyskland över dagen, så de vill väl vara på rätt sidan av Sverige när färjorna eller bron finns till stärs.
Jaja, vi får se vad det blir med vår sammanstrålning.

 

Jag frågade henne om midsommar, men så långt hade de inte tänkt.

 

Hur har just DU på midsommar...

Samma firande varje år..??
Något ny fest varje år..??
Ut och campar på nya ställen eller ett och samma varje år..??

 

När jag var mellan 17-20 år, var killen jag var tillsammans med då alltid ute och campade på olika ställen i Sverige, mestadels uppe i Dalarna eller på Öland.
Å eftersom det bara var vi två, som ville tälta på familjecampingarna så kom vi in,, men hade vi varit 2 till, så hade vi inte kommit in utan blivit hänvisade till ungdomscampingen.

Hihi, härliga minnen man har egentligen.

 

Nu mina kära läsare, så ska det nog komma in ett inlägg / dag, har jag tänkt mig i alla fall.

 

Med detta, så säger jag hej från ett soligt Trelleborg, på återseende HOPPAS jag verkligen.

 

Ni "smygisar", skriv gärna en hälsning, så jag hittar till just DIN blogg.

*vinkar glatt*

  

 

PS. Glöm inte att sprida om våra MC-kläder,,, så är ni JÄTTEsnälla.
Den platsen de tar, vill jag ha till annat nu. DS.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards