Alla inlägg den 8 maj 2017

Av Annelie - 8 maj 2017 12:03

... varit FÖR glad när det gäller värken, för idag har jag ONT.

  

På förmiddagen har jag suttit och rensat ut en massa behåar som jag inte kan ha... nu ska allt sådant BORT, det ligger bara och tar en onödig plats.
Sedan har jag även stekt upp några råa skivade potäter som var färdigskalade.

 

Visst äré gött,,, stekta med salt, grillkrydda & vitlök.
*Yammi*

 

För en liten stund sedan gick mamma & pappa ut på stan, de tog det för givet att jag också skulle med,, så de vart snopna när jag sa nej.
Jag orkar inte, känner inget för det heller.
Ska stupa uppepå sängen bara detta inlägg är klart.

 

Igår söndag gjorde vi inte ett smack någon av oss här hemma, jo nu ljuger jag, Göran var bort till husbilen och kollade en sak.
Men, vi andra tre låg och sov middag, kikade på teven, mamma satt vid facebook ett tag.
En riktigt slappardag, mamma tyckte nog den var lite tråkig, men det gick.

 

Idag började Göran med sitt förmiddagsskift, cyklade i regnet gjorde han tidigt, tidigt i morse.
Bilen låter han stå här hemma IFALL, vi får för oss att åka någonstans.
Mamma och pappa har sin bil borta på Göran´s jobb, eftersom vi inte har två parkeringsrutor i garaget längre.
Då, erbjuder Göran de att ha bilen där borta, så slipper de jaga runt på parkeringar var och varannan timme.

 

Jaaee,, annars äré väl inget speciellt att skriva om.

Vi hörs av, ha det bäst alla mina kära läsare och ett stort TACK till er som kommenterar.

 

 

Ja, riktigt såååå illa väder äré ju inte.
*Som TUR är*

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards