Direktlänk till inlägg 3 oktober 2016

Jag är fruktansvärt...

Av Annelie - 3 oktober 2016 17:21

... sliten och har ONT, Ont, ont.

Orkade inte ens vara vänlig mot min mamma, jag var väldigt kort och sa jag ville inte ha några blommor när de kommer till helgen, vet inte ens om vi FÅR ha det,,, men det hade jag ju kunnat tagit reda på i sådan fall.
*sorry mamma*

Sen så sa jag att jag skulle rulla mig ner för att äta middag,, men det var såå mycket folk i matsalen så jag tog med det till mitt rum istället.

 

 

Dagens middag,, består av kall lax med rosépeppar och egengjord inte såå fet potatissallad och grönsaker.
Riktigt gött..
Lunchen bestod av kokt fisk med vitvinssås och potatism
os (!!!!)    till det.

 

Idag har jag träffat både sjukgymnasten och arbetsterapeuten, de tänjde och åter tänjde på en del av mina muskler och se att jag fick ställa mig upp några gånger.
Sjukgymnasten Sara sa det, att jag kommer att få riktigt ont i ett par dagar nu. Jo tack, det ska gudarna veta att jag får, då jag redan har fått det.
Men, de TROR på att de ska kunna få upp mig ur rullstolen om det sedan är på heltid, eller med hjälp av rullator förteller inte historien i dagsläge.

 

Annars inget nytt...

 

Bara en fin höstbild tagen genom fönstret uppe påsmärtrehab.

Jo förresten, i morse körde trucken mig till fel ställe,, de hade skrivit smärtmottagningen på beställningen och det är ju stor skillnad på smärtmottagningen och smärtenheten på detta lasarett,, de ligger inte ens på samma våning.
Så på med mig på trucken igen (aj som fan) och till rätt ställe.
Får säga till de här i morgon, att det ska beställas till 96 C och inget annat.

 

 

Tagen genom ett fönster, därav lite sämre kvalité.

 


Sen bilder på två av mina tre älsklingar där hemma.

 

 

Sylvester, är rädd att blixten ska smälla av.

 

 

Trisse mår gött i solen.

 

Ha nu en riktigt fin måndagskväll.
Ska jag FÖRSÖKA att ha i alla fall.

 
 
Ingen bild

Lena S

3 oktober 2016 18:43

Klart tålamodet tryter när du har ont. Det är förståeligt.
Va gulligt Trisse ligger med tassarna.😀

Hoppas du kan vila ikväll och får sova gott inatt.
Kram 💜

Annelie

3 oktober 2016 19:09

Jo...jag har jättesvårt för att vara trevlig om jag inte ens orkar med mig själv.

Mmm..det är ursött när han ligger så, det gör han ofta.

Jag ligger gött på sängen nu...med teven som sällskap...*njuter*.

Kramar.. 💜

 
Annie

Annie

3 oktober 2016 20:13

Vad jobbigt att du har så ont!
Sånt sliter ju verkligen på humöret, så inte konstigt om tålamodet svänger .. förstår verkligen!

Naw vilka godingar :)
Nu har kissarna åkt hem, men dem är här om ca 3 veckor igen haha ;)

Sv: Tack så mycket! det är såå kul med tecknandet :)
Ja gör det, man går som in i sin lilla värld ;)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

4 oktober 2016 07:27

Ja usch...jag kände jag var tvär mot mamma igår, och det får jag dåligt samvete för sedan.
Men, hon förstår...men ändå, det är ju inte så jag är i normala fall.

Mmm....våra älskade kisseherrar blir 12 år till våren, hoppas vid min gode gud att de lever i mååånga år till.

Jo...det är sant, tiden bara rusar iväg när man sitter med målande, tecknande ja allt handarbete.

Ha nu en riktigt fin tisdag min vän..// Soliga KRAMAR ❤💜❤💜

 
wiper

wiper

4 oktober 2016 09:35

känner verkligen med dig för har man ont så blir man irriterad och ledsen. När min ländrygg nu började krångla igen så blev jag på så dåligt humör av värken så man blir ilsken och lite panikslagen. En ihållande värk är så slitsam och jobbig så man blir nästan galen

Vad bra att maten smakar bra, sånt är viktigt. Jag tror att dom runt dig förstår att du inte har det lätt nu.

Positivt att du kan komma ur rullstolen än om det blir med rullator eller käpp. Vilken fin utsikt du har från där du befinner dig. Underbart fina bilder på era två gulliga katter.

Tänker på dig och hoppas du får en så fin tisdag som möjligt

Stor varm kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

4 oktober 2016 13:41

Mmm....har jag för ont då kan jag bli lättirriterad.

Maten är kanon och mycket att välja på.

Ha det allra bäst själv..// Soliga Kramar 🌞🌞

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards