Direktlänk till inlägg 8 oktober 2016

Liebster Award

Av Annelie - 8 oktober 2016 08:03

Jag har fått en Liebster Award av http://www.deninrekampen.bloggplatsen.se


Reglerna är:  

1. Nämn vem personen är som nominerade dig och tacka.

2. Svara på de elva frågorna som ställts till dig.

3. Nominera elva stycken nya bloggare.

4. Ge de elva du nominerade elva styckna nya frågor.

5. Se till de elva bloggarna att de blivit nominerade till Liebster Award.

 

1. Vilket är ditt drömyrke:

Jobba inom polisen med bevismaterial.

 

2. Är du beroende av något:

Mmm. TYVÄRR godis (men det ska det bli ändring på)

 

3. Har du en favoritblogg, vilken och i sådana fall varför.

Ja, jag älskar www.kryddburken.se
Varför är för alla hennes genomgoda recept och sen även hennes liv.

 

4. Ångrar du något i ditt liv.
Njää, jag är väl inte den som ångrar... men kan ändå tycka "what"
Å det känner jag för min GBP-operation, eftersom det förmodligen är den som gjort att hela min nederkropp är utslagen.
Vissa f.d vänner.

 

5. Tror du på andar.

Njaa,, NÅGOT finns det... så jag är mer åt ja än nej.

 

6. Har du några fobier.

Nääee..

 

7. Vilken är din absoluta favoritblogg att läsa.

www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 

8. Tror du på kärlek vid första ögonkastet.
Ja, det tror jag förekommer.

 

9. Om du fick välja en bok att läsa om och om igen, vilken skulle det i sådan fall vara.
Läser VÄLDIGT sällan böcker, men ens som etsats sig fast hos mig är "Inte utan min dotter"

 

10. Vilket minne har satt sig mest i ditt minne, alltså en händelse, vilken i sådana fall.

Ett minne som är starkt, är när jag födde min son 1993 med akut kjesarsnitt  OCH mitt bröllop 2008.

 

11. Vad är det bästa med dig.
Min ÄRLIGHET.

 

Jag vill utmana följande bloggar, så om ni vill anta utmaningen, kommentera gärna ni gjort det så jag kan läsa era svar.
Inget krav att anta utmaningen, om man inte vill.

Sorry, har bara 7 bloggar som eventuellt utmanar dessa frågor.

 

www.wiper.bloggplatsen.se

www.fotbollsvicki.blogg.se

www.abrakadabra.bloggplatsen.se

www.kryddburken.se

www.minadagarnu.blogg.se

www.guldivardan.bloggplatsen.se

www.sneckan81.bloggplatsen.se

 

 

 

Ni ska svara på dessa frågor:

 

1. Om du har ett förhållande / äktenskap, vad länge har du varit tillsammans med din partner ??
Om det inte finns någon partner, vad länge har du varit singel ??


2. Dina hobbies ??

 

3. Vad gör du till en riktigt mysig "fredags-mys" ??

 

4 Där du bor, är det där du är uppvuxen ??

 

5. Om du kikar på teven, vilket är ditt favoritprogram ??

 

6. Om du har upplevet något riktigt WOW i ditt liv, vad hände då ??

 

7. Behöver du ta något läkemedel ??

 

8. Har du åkt MC någon gång, vad gillade du det ??

 

9. När det är semestertider, brukar du åka hemifrån på semestern ??

 

10. Snart jul, är du en riktigt julfantast ??

 

11. När plockar du fram dina julsaker, pyntar, granen osv.



 
 
Annie

Annie

8 oktober 2016 10:15

Vad kul att läsa om dig vännen<3

Å jag visste nog inte att du gjort en GBP op, när var det du gjorde den?

Å men tack, vad kul att du nämnde min blogg, jag blir rörd faktiskt<3 :)

Jag vart med utmanad till denna men hade inte riktigt orken denna gång .. :)

Varma kramar ..**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

8 oktober 2016 20:57

Nääee.. dessa utmaningarna ska ju inte vara något tvång,, jag fick denna utmaning för några dagar sedan,, men orkade inte då.

SV: Jag gjorde min GBP-operation 2011.

Trevlig fortsättning på din helg.. // Kramar om

 
Misstossequeen

Misstossequeen

8 oktober 2016 10:28

Svar: Du får trycka på den du vill rösta på på för att rösta i min veckans blogg tävling :) Där finns små "bollar" vid varje namn som du kan trycka i :)

http://misstossequeen.se

Annelie

8 oktober 2016 20:58

Tack för ditt svar... :o))

 
Ingen bild

Lena S

8 oktober 2016 11:43

Vill bara tala om att jag inte vill vara med.
Kram

Annelie

8 oktober 2016 20:58

Det är lugnt.. :o))

Kramen...

 
Anna

Anna

8 oktober 2016 15:08

Hej, vad rolig. Svarar gärna på frågorna men känner att jag inte kommer nominera någon annan. Följer inte så många bloggar och tycker det är svårt att komma på frågor. Får jag svara på dina ändå:-)

http://sneckan81.bloggplatsen.se

Annelie

8 oktober 2016 20:59

Jätteroligt att du vill svara ändå,, absolut att du får göra detta. Inte meningen man ska känna ett tvång.

Sköt om dig.. // Kramar

 
deninrekampen

deninrekampen

8 oktober 2016 16:30

Sv: Tack vännen, så snäll du är som rösta på mig :) Kul att du ville svara på frågorna, råkade skriva 2 likadana frågor typ... Men svårt att komma på frågor :)

Hur har du det? Kram <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Annelie

8 oktober 2016 21:02

Hihi,, jo jag såg att två frågor var något liknande..
Mmm.. tyckte också det var lite svårt att komma på frågor,, så jag har ju också två som "påminner" lite om varandra.

Jo tack, jag vet jag lever.
Jag tränar hårt så jag har ramlat några gånger när jag är här.
Men, har lika stor tur här som hemma, att jag inte slår mig.

Kramen..

 
wiper

wiper

8 oktober 2016 18:36

Nu kommer mitt inlägg ang din utmaning. Det är inne 18.45

Ha en skön kväll
kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

8 oktober 2016 21:02

Åååå så roligt.. TACK.

Ha en jättefin fortsättning på helgen.. // Kramar om

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards