Direktlänk till inlägg 18 oktober 2016

Jäkla skit....

Av Annelie - 18 oktober 2016 18:09

... jag har inombords, men som inte vill bryta ut ordentligt.
Jag har ont mer än vanligt i hela kroppen och det som är det värsta så är det denna SPRÄNGADE huvudvärk.
Men, jag får inga piller mot det, eftersom jag tydligen äter maxdos, fattar nada... jag menar av ALL medicin som finns, så kan de inte ge mig ett endaste piller av någon annan sort.
Såååå mycket piller stoppar jag väl ändå inte i mig..??!!

  

Idag kom psykolgen som tillhör mig på smärtenheten till mig, han frågade om vi kunde träffas nere hos sjukgymnasterna för att träna, men jag sa faktiskt NEJ, jag ville hellre träna med sjukgymnasten jag hade tid hos efter lunch.

Det köpte han, så vi satt bara på ett rum och pratade på hur hjärnan fungerar, vid berörning av ett område som inte gärna vill fungera, som benen för mig.
Vad VIKTIGT det är med beröring av mina lår / ben, med både handmassage, massagaapparaten, att jag rullar bollar över låren etc.
Vi satt ett tag och pratade om allt sådant.
Dessa "mötena" är faktiskt väldigt viktiga.
Killarna / tjejen som är psykologer i detta smärttema är ju inga personer som rotar i din gamla ryggsäck, för att ta fram allt du mår dåligt av.
Utan de är mer psykologer i smärtan.

 

Efter lunchen så åkte jag och Emma ner med samma truck,,, hon skulle till sin sjukgymnast.

Idag tränade jag hårt, fast jag har något inombords som inte brutit ut.
Jag VILL ju spurta nu den sista veckan.

Jag gick med en rullator i cirka 80 (!!!!!) METER.
Kan ni FATTA,,, 80 METER..??!!
Både inomhus och utomhus.

   

Det gick jättebra...
En yngre kille och en lite äldre man som bor på min "sov-avdelning" var nere och tränade samtidigt som mig plus Emma då,,, jag tror alla de "tappade" bort sig själva,,, de hade fullt upp med att titta på mig.

  

 

Men, senare på eftermiddagen och nu när klockan enbart är 18.21 så är jag helt slut, så jag har till och med redan satt på mig pyjamasen och ska snart krypa ner under täcket.
Ska slappa vid teven resten av kvällen.

Somnar nog tidigt ikväll, efter en natt med fruktansvärt dålig sömn och sen att jag har varit såååå duktig idag.
*klappar mig själv på axeln*

  

 

Nu säger jag tjingeling för denna dag, ha det bäst och sköt om er alla.

 

 

 
 
deninrekampen

deninrekampen

18 oktober 2016 19:38

Sv: Du har så rätt i det.. Jag har ju vänner nu med, men liksom inga jag pratar om jobbiga saker med, pratar mer om sådant med er, mina internet vänner och det betyder mycket <3

Måste säga , ursäkta språker, men fy fan va bra du är!! Som du kämpar! Du ska verkligen ge dig en klapp i axeln!! Hoppas du slipper bli sjuk nu!

Kram <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Annelie

18 oktober 2016 23:27

Nä..tyvärr är det så att alla ens "vänner" kan ju inte ta detta med att man är sjuk....men i mina ögon är det inga riktiga vänner.
Jaja, nog om det. 😊

Visst får du svära....för visst fan är jag duktig 😀😀😀
Mmm..jag hoppas också jag slipper bli sjuk.

Kramar... ❤

 
Bettan

Bettan

19 oktober 2016 17:29

Du är ju helt fantastisk!
Det har verkligen gjort underverk att vara däruppe...så roligt att läsa. Men tråkigt att du har så himla ont,gör ont i en annan när man läser.
Vet detta låter löjligt kanske men jag bara måste fråga: Har du testat detta med nyponpulver?
Har en väninna som har sån värk i sina leder och allra helst i sitt knä. Hon har inte kunnat stödja knappt och nu när hon äter nyponpulver 1 msk varje morron så har hon inga känningar av det onda och går hur lätt som helst. Ville bara fråga?
Fattar att du måste vara helt slut med sånt kämpande varje dag...det är ju en annan bara man jobbat några timmar.

http://www.guldivardan.bloggplatsen.se

Annelie

19 oktober 2016 18:27

Tack...
Ja, dessa 4 veckorna har varit helt suveräna.. de är superduper duktiga här uppe.

Yes, detta pulver har jag testat, var ingenting för mig. :o//
Har hört andra som också blivit bättre av det och även tvärtom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards