Alla inlägg den 20 november 2016

Av Annelie - 20 november 2016 15:42

... julmarknad för vår del idag.
Jag satte mig med stryktvätten istället, visst det var inte mycket så det vart snabbt gjort.
Sedan så började jag med maten, torskrygg med dill & citronsås och in i ugnen, detta med kokt potatis till.
*MUMS*

 

Riktigt gött..

 

Efter maten tog Göran disken och jag började rensa i garderober, eftesom jag skulle ha fatt i baddräkten IFALL jag får börja på vattengympan redan nu innan julen.

Jag har rensat ut en massa kläder som är för små för mig, en del kastade jag och en del ska jag försöka att få någon krona för.
Har jumprar, byxor, myskläder, ett par träningsbyxor, shorts (ja, jag vet att det är fel årstid att sälja det, men jag HAR),
Något av intresse, så hojta till så fixas en bild och pris fram.

 

Idag har vi som sagt var haft en innedag,, ute har det blåst småjävlar, men jag vet inte om det har blåst kallt.
Nu regnar det ganska så rejält.
Typiskt när fönstrena är nyputsade.
  

Jag satte i nya ljus i ljusstaken som vi har på köksbordet, men jag var tvungen att elda lite på de annars så är Sylvester där och tuggar sönder ljusen.
*jäkla katt*

  

 

Det är allt mysigt med stearinljus.
Använder du det ofta, eller är det mest ljuslyktor..??

 

Nu ska jag snart krypa uppepå sängen, med en bra film i dvd-spelaren, en gosig filt på mig, godisskålen bredvid mig.
Visst låter det som en ypperlig söndagseftermiddag..??

Men FÖRST ska jag hänga upp överkastet jag slängde i maskinen plus att jag ska sätta på en maskin till.
Tror bestämt jag ska fixa mig en kopp te också
SEN slöa.

Vad har ni gjort en dag som denna..??

Ha nu en jättemysig söndagskväll och en riktigt trevlig kommande vecka.

 

*vinkelivink*

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards