Direktlänk till inlägg 18 december 2016

Ja, då har denna...

Av Annelie - 18 december 2016 22:17

... söndag gått i ett nafs.
För det första, sov jag läääänge idag, eller länge och länge var det väl ändå inte eftersom jag var vaken tills klockan var cirka 04.00 i morse, men ändå att jag sov tills klockan var nästan 11.00 (!!!), ja ni läste RÄTT, tänk er, jag SOV sååå länge.

  

Upp, så åt vi frukost alla tre, sedan gjorde vi oss iordning för att göra ett besök på både Dollarstore, Rusta och Lidl.
Ja, naturligtvis vart det ju handlat på alla ställena.
På Rusta vart det en julklapp till, till mamma och pappa.
Vi ska till Rusta på julaftonens förmiddag,,, för de börjar rea ut sina julsaker då, och vi är intresserade av att köpa en ny GRÖN gran till nästa år, eftersom vi är trötta på vår vita.
Inget fel på den, men nääee,, den har gjort sitt hemma hos oss.

Vi får hoppas att även julgranerna ingår i deras extrapriser på julsakerna.

 

När vi var på väg hem, efter något övervägande efter om vi skulle köpa med oss hämtpizza eller ej hem så åkte vi hem och kokte potatis, stekte ostschnitzel och hade bearniessås till detta.
Mums så gött det var,,, bättre än pizza.

  

Sedan vart det några parti kort,,, det och naturligtvis min mamma kommer jag att sakna jättemycket nu när hon åker hem i morgon.
Vi hinner att äta lunch innan hon åker, sedan följer jag med ner och vinkar av henne vid tåget.
Nu ses vi nog inte förräns till sommaren igen.
  

Nu är klockan 22.29 denna söndag,, så nu säger jag nattinatt.

 

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

20 december 2016 18:03

Vi köpte vår gran på ÖoB i år för 199 kr. Den är jättefin.

Annelie

20 december 2016 18:43

Okej, Tack för tipset, kanske skulle kika där också.
Men den på Rusta är riktigt tät och fin.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards